Iedereen speelt mee - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Pieter Hout - WaarBenJij.nu Iedereen speelt mee - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Pieter Hout - WaarBenJij.nu

Iedereen speelt mee

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

10 Januari 2015 | Suriname, Paramaribo

Eindelijk weer een dagje hockeyen met de kinderen op het programma! Na een paar dagen zeer wisselvallig weer was er de hoop op zon zonder regen vandaag. Gelukkig zijn de hockeygoden ons goed gestemd en konden we met 30 graden Celsius lekker aan de bak.

Na de workshop met de begeleiders waarin we hen hadden uitgedaagd één onderdeel van de training voor te bereiden zijn we hoopvol gestemd naar Stichting Mijnzorg gefietst. Eenmaal aangekomen staan de kinderen al te wachten met stick en bal om te beginnen. We hebben dus geen keus en beginnen meteen zonder te vragen wat de begeleiding had bedacht.

Misschien maar beter ook, in plaats van dat de begeleiding toekeek en eventueel aanwijzingen zou geven deden ze mee! Voor de kinderen een enorme uitdaging om te laten zien dat ze beter zijn dan de zusters. Voor ons echt fantastisch, het was enorm tof om te zien dat iedereen het leuk vind om te hockeyen.

Vol motivatie kijken we uit naar maandag, de volgende dag dat we gaan hockeyen. Morgen wordt een cultureel dagje Paramaribo om even bij te komen van een leuke maar vermoeiende hockeydag.

• 11 Januari 2015 - 20:53

Siegfried Aikman:

Wat geweldig dat het jullie ook echt gelukt is. Trots op jullie ben reuze benieuwd naar jullie verhalen. :-)

• 12 Januari 2015 - 10:28

Piet En Tinie V Doren:

Gelukkig dat alles goed gaat. Veel succes nog en groeten aan allen