De eerste dagen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Pieter Hout - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Pieter Hout - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

02 Januari 2015 | Suriname, Paramaribo

30 december is het dan zover, eindelijk mogen we het vliegtuig in om richting Paramaribo te gaan. En s'avonds laat zijn we na ruim 12 uur reizen aangekomen in het huis waar w drie weken lang gaan wonen. De foto's hiervan staan op facebook en in het fotoalbum.

De volgende dag is een feestdag en dat hebben we gemerkt. Terwijl wij nog bijkwamen van de reis en rustig bezig waren met het vieren van Pieter zijn verjaardag waren de Surinamers al een paar uur vuurwerk aan het afsteken. Daar zijn ze trouwens nu 1 januari, om bijna 21:00, nog lang niet mee klaar. Maar het was een te gekke dag, en enorm leuke ervaring om dit mee te mogen maken.

Inmiddels is dit dus onze tweede dag al in Paramaribo en zijn we vooral bezig geweest met het verkennen van de stad en feest vieren. Mirgen gaan we voor het eerst naar het tehuis om kennis te maken. Hopelijk hebben zij er netzoveel zin in als wij hebben. Vanaf morgen hebben we ook internet in het huis zodat we echt alles kunnen delen. Voor nu moeten we het dus doen met wifi bij restaurantjes.

Morgen starten we dus echt met het project en zullen we jullie weer een nieuwe update proberen te sturen.